Tema: Re: Geros naujienos mažiesiems
Autorius: BigM
Data: 2010-09-09 14:18:14
Būtent.

Betgi iš kitos pusės, tai kai blogai ką daro, tai žmonės piketuoja,
streikuoja. Kodėl gi nėra gerų idėjų iniciatyvos palaikymo iš visuomenės?
tie patys, kurie priešinasi pokyčiams, pamatytų kaip palaiko liaudis, gal
per daug ir nesišiaustų ir pagalių nekaišiotų?

Aš asmeniškai tokiam "gerybiniam" piketui pasirašyčiau ir tikrai
sudalyvaučiau. O gal pabandom suorganizuot ir pažiūrėt kas iš to gausis?
bent jau Kreiviui gal "kovinę" dvasią pakeltumėm :)