Tema: Re: Geros naujienos mažiesiems
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-09-09 13:17:49
Kreivys dirba, bet klausimas, kiek laiko jis bus ministru. Kada susitars
visokie socdemai darbiečiai tvarkiečiai ir nuvers vyriausybę. tada vėl
viskas iš naujo arba bus užmiršta.
 Nereikia pamiršt, kad daugiatūkstantinė biurokratų gauja taip lengvai
nepasiduos. Ką iki šiol sėkmingai daro. naivu būtų tikėtis, kad staiga
viskas pasikeis. Kažkodėl nei vienam ministrui per 20 metų nepavyko nieko iš
esmės pakeist.