Tema: Re: Investiciniu fondu ilgalaike informacija?
Autorius: Soros
Data: 2010-11-28 09:51:22
Tokiu atveju kalba eina apie 6% metiniu graza, o investavimas tokiu atveju
galimas i auksa, sidabra, vari, nafta, valstybiu obligacijas.
Perkama tada kai pasiekiami ryskus minimumai, nebutinai pataikant i pati
minimuma.
As pasimokiau per sia krize, bet dabar kaupsiu lesas ir lauksiu kitos.
Visviena viskas risama prie aukso...
Atspausdino licnu pinigu iskarto jo kaina kyla, jei netycia nukris iki
300$/uncija, kas techniskai imanoma, tai imsiu kiek leis santaupos.