Tema: Re: Investiciniu fondu ilgalaike informacija?
Autorius: nesel
Data: 2010-11-28 00:09:42
> Tu geriau tikslą pasakyk, bus lengviau priemones jam parinkti.
>
> Nes pradžiai aš tai pradėčiau domėtis fondo valdytoju, ir jo raidos
> istorija, analogiškai, kaip domimasi įmonės situacija ir jos valdymu. Ir
> tik po to kažkokie sintetiniai rodikliai.

Ideja - pasidometi labai ilgalaikio investavimo priemoniu grazomis.
Sumetimai dvejopi:

1) Praktiniai.

Nors praeitis nebutinai kartojasi ateityje, bet kad ir save apgaunant vardan
ramybes butu idomu zinoti, kad va fondai, kryptys, valdytojai ar turto
klases A, B ir C dave tokia graza 1970-2010, tai gal pradejes investuoti
dabar 2050-ais tiketina, turetum panasia graza. (arba, su tikimybe
1-"tiketina" - neturetum :)

2) Pasaulio pazinimo - visokius naturalios gamtos rodiklius, per capita
piniginius rodiklius suzinot ne problema, bet va sito - nerandu. Cekavumas.

3) Mokslinio darbo rasymui - nera.