Tema: Re: rezervuota suma kreditinej
Autorius: Inco
Data: 2010-07-27 09:14:09
Kodėl skaičiuoja?
Man pvz. neskaičiuoja :) aš net į banką kažkada skambinau ir minėjo, kad kol
pinigai rezervacijoje jokių palūkanų neskaičiuoja.
O kiek palūkanų yra priskaičiuota tai stulpelyje "Kredito limitas" (Pradinis
puslapis) paspaudus ant sumos rodo "Sukauptos palūkanos", jei tarp "Iki šios
dienos sukauptos palūkanos  	0.00" nors rezervacijoje stovi virš 1000lt.
arba visai netaip supratau klausimo :)