Tema: Re: Ats.: Šioks toks PVM tarifų palyginimas
Autorius: Kestas.
Data: 2010-06-29 11:57:03
Bet tai jei prie temos grizti kaip isvis galima lyginti tik dali mokesciu?
Lygtais turetume galimybe imti ir nemoketi bent vieno is 3 sodros mokesciu.
Elementarus pajamu mokestis ir tiek, tik atskirtas kad statistikai su savo
lentelemis galetu zaistis "mokesciu nastas" skaiciuodami ir perskaiciuodami