Tema: Re: Ar dar kas nors dalyvauja tokiuose bizniuose .... ?
Autorius: Yop
Data: 2010-06-10 21:50:27
piramides principo "biznis"
nei vienas zmogus pabandes sita "bizni" negrazino net savo investiciju.
Vinintelis tokio "verslo" variantas, kuris man patiko, buvo lietuviskas
zaidimas www.smskaras.lt, bet siuo metu jis sustabdytas (alia
rekonstrukcijai). Ten bent yra pradzia ir pabaiga ir viskas skaiciuojama
taskais. Zaidejas, surinkes daugiausiai tasku laimi pagrindinius prizus
plius pinigus.