Tema: Re: Naujokui investuot i akcijas ar i FOREX?
Autorius: Dzikas
Data: 2010-06-09 18:11:15
Blogiausia galbut yra tiketis lengvai investavus uzdirbt....
O jei turi pavadinkim atliekamu, kiekviena menesi pvz nesugebi isleisti
visko ... tai investuodamas ilgalaikeje perspektyvoje islosi.
Aisku gali ir tuos 10klt visus padet i akcijas, bet susitaikai iskart su
mintimi kad X metu gali ju ir nenuimineti.
O bet tachiau jei bobute dave tau 10klt ir tu pasidejes juos nori po
metu pasiimti 15klt .... tai nebent juos naudoti kaip pakisa kam nors,
didesne tikimybe kad atsipirks :)

manau viena is mazesniu riziku pirkt telekomo akcijas, ir tiketis gaut i
metus ~10% dividendais, bent kolkas moka jie ir po daugiau nei 10%
aisku dividentu mokejimas yra mokeschiu valgytoju penejimas ...