Tema: Re: Opozicijos sprendimu lėšų skolinimo verslui apribojimai išliko
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-26 06:32:49
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:htgk69$dq5$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip šio įstatymo priėmimas būtų įtakojęs verslo sąlygas?
>

> Tekstas:
> [...]

Iš kurios pusės pažiūrėsi. Jei iš to, kad susidaro papildomas konkurencinis spaudimas dabar egzistuojančioms kredito institucijoms - tai konspiracija, suokalbis ir mafija. Iš kitos pusės, net ir finansinės institucijos, kaip rodo sena ir dabartinė pasaulinė situacija, nė velnio nesugeba normaliai susiskaičiuoti ir dirbti su rizika. O dėl verslo sąlygų, tai bemaž visi verslai normalios rinkos sąlygomis stipriai kredituoja savo klientus, ir priklauso nuo verslo tipo, ant kiek. Nes [teoriškai] įmanoma turėti itin aukštą apyvartumą, daug prekinio kredito iš tiekėjų ir daug atidėjimų klientams ir dirbti bemaž be savo nuosavo kapitalo. Tai pakeitus prekes pinigais, niekas nepasikeičia, tik teorinė reguliavimo iš valstybės sritis. Galiausiai tai galėtų būti gera prielaida daryti makles pinigų plovimams su užsilenkimais.

Bet jei taip nevyniojant į vatą, tai aš sunkiai įsivaizduoju "ūkinius subjektus", skolinančius lėšas fiziniams ir juridiniams asmenims, be reposition-men žvaigdžių komandos, skirtos išpjauti pastarųjų inkstus ir co. Nes paprasčiausiai Lietuvoje nėra gerbiamas kredito institutas. Jo nebuvo SSRS, ir pas mus skola, tai rona, kuri gali opėti ilgai ir nuobodžiai, o teismų eilės tai tokio be vilties.