Tema: Re: patarkit kur rasti saltiniu leisianciu lengviau/geriau pasirinkti III pakopos pensiju fonda
Autorius: Sail
Data: 2010-05-03 17:04:24
Na nelabai laiko yra researchui, darbe perversmai, tai newsu net retai
beatsiverciu. O investuoti tikrai rasciau ka, taip kad klausimas man
aktualus.

Pensiju III pakopa buvo vertinga dviem aspektais - grazina pajamu mokesti ir
kazkiek disciplinuoja - pats pinigu greitai neisleisi.
Bet dabar - pajamu mokestis tik 15%, o disciplinos neisleisti as ir pats
turiu.

Tiesiog tiek mano patirtis, tiek kiti specai sako (ir bankininkai prie
cerkos) - atsargiai su fondais. ETF'us manau pirkti dar galima, bet listi i
tautinius produktus, a-la gyvybes investiciniai draudimai ir panaisiai - tai
grynas pinigu metymas. Bandysiu reguliuoti pats, su tuo paciu tikslu - turet
pensijoj is ko gyventi. Uztat pilna laisve - nei man kas anuiteta per
prievarta kis, nei kitu nereikalingu paslaugu nebus.

Va kad euras neuzsilenktu artimiausiu metu, va kur beda.