Tema: Re: patarkit kur rasti saltiniu leisianciu lengviau/geriau pasirinkti III pakopos pensiju fonda
Autorius: Vejas
Data: 2010-05-03 12:59:25
Beje, jei Finastos III pakopos fondas yra visiskai blogai, tai dar nebutinai
reiskia kad ir kiti yra tokie blogi:)
Tai kad padarei viena klaida, neturi buti priezastimi daryti dar vienai
klaidai ir visiskai atsisakyti III pakopos fondu. Bet reikia surinkti info,
kad padaryti teisinga sprendima.
Gal nori prisideti prie researcho darymo?