Tema: Re: VILIBOR ir EURIBOR
Autorius: abc
Data: 2010-04-18 01:56:34
na gerbiamasai, kada gi bankai paskutini karta litus vienas is kito
skolinosi 6 menesiu laikotarpiui? arba 12 menesiu laikotarpiui?  :)

jeigu nepasidomejai: absoliuti dauguma ju operaciju kaip vyko, taip ir
tebevyksta savaitei-dviems

man labai aisku kas, kaip ir kokiu tikslu ivyko.

>nes masės dėl to pačio netikrumo savo paskolas litais arba atsiiminėjo,
>arba konvertavo į eurus.
mases arba atsiima, arba konvertuoja. Cia du priestaraujantys vienas kitam
veiksmai. kai nepasitiki nematau prasmes atsiimti, jeigu gali konvertuoti.

PS man idomesnis sekantis etapas: ka mases veiks, kai isaugusio pasitikejimo
litu fone ims augti nepasitikejimas euru? tikesis, kad galbut paskola
nuinfliuos?