Tema: Re: kur investuoti?
Autorius: Sail
Data: 2010-03-30 15:49:38
Na kiekvienam savo. Jei pirkai nama toli ir be visuomeninio susiekimo, tenka
dirbti vairuotoju, ypac jei dar turi mazu vaiku. Jei turi gerus nervus ir
nesierzini del kitu kvailu vairuotoju - tau gerai, o mane deja jie
erzindavo.
Man visuomeninis transportas i darba tai privalumas. Dabar zinoma dviracio
sezonas.