Tema: Re: kur investuoti?
Autorius: bzik
Data: 2010-03-25 09:47:29
buvo 1k butas. 2007 lauziausi ar parduot, ar pasilaikyt ir nuomot. Matematiskai parduot labiau apsimokejo, nors moraliskai buvo noras NT islaikyt. Pardaviau uz 193kLt. Gauta suma padenge dali namo paskolos ir isleista apsitvarkymui. Pirkeja bute spejo sienas persidazyt. Isnuomavo ir grizo pas tevus, nes nuoma bent is dalies padengia paskola ir uz komunalinius nereikia moket.