Tema: Re: internetiniu parduotuviu zinovam
Autorius: Soros
Data: 2010-02-03 09:24:14
Taip mokejimai is EU ir ne EU salys, gaminiai - elektronika, ploksteles
sukurtos ir dalis nukopijuotu. Prie paminetos veiklos gamybos itraukti
neiseina :( nebent kazkam forminti autorines sutartis uz ju kurima ir
gamyba.
Naudojamas pastas siuntimui.
Reikia veiklos leidimo ir atsiskaitymo budo.

sekmes.