Tema: Re: internetiniu parduotuviu zinovam
Autorius: Soros
Data: 2010-02-01 09:01:31
Kai buvau vmi, kalbejo apie tai kad individualia veikla galima uzsisakyti
pas juos nors ir kelioms dienoms, nes mokestis sodrai tai reikia moketi tuos
72 Lt tik jei jau dirbantis gali sumoketi gale metu o ne kas menesi.
Atsisakyti taip pat sios veiklos gali... viskas turi buti daroma nuo nauju
internetu ta prasme pildoma forma ir viskas, nereikia fiziskai vaziuoti.
Bet kazkoks yra 300Lt mokestis vmi, kaip jis vadinasi ir jo dydis rimtai
nesiaiskinau. Su individualia veikla privalomos deklaracijos... matau gi
kaip uzkeliami visi mokesciai maziukam nekyla ranka pildyti prashymo
leidimui gauti:(
Tai menesiniai minimalus mokesciai yra apie 400.
Jei tai papildoma individuali veikla niekam neidomu kiek laiko tu dirbsi,
jei per savaite tik 10val, o jie mokescius nori gauti kaip uz pilna diena ir
jokiu islygu. svarbu MOKEK.
Koks skirtumas ar tu dirbsi per uzsieniecius ar tu juodais imsi kaip kad
daroma :(

Del mokesciu galima moketi nuo pajamu kazkoki procenta, o galima moketi
didesnius mokescius, bet ten tada kazka galima itraukti i nuostolius. Taip
pasirode, kad mokek mazesni mokesti ir nekisk tu cia mums savo islaidu...
nepatiko, bet niekis... nors ir siulo sita kaip galimai pigiausia varianta
siuo atveju.

Pasiulyta svetaine nori 50$ pradzia, 5.5% + 0.45$ pajamos, 10$ kortele,
korteles menesinis 3$, atsiskaitymas 2.5$+bankomato mokestis. Matyt su laiku
ir dar koki mokesti uzslepta reiketu sumoketi, bet esme tai kad viskas
sudaro mazdaug 1 menesio mokescius ziurint i LT :(

Tai jokiu budu nera skatinimas vykdyti betkokia veikla. Cia tik informacinio
pobudzio  ir pateikta informacija  gali buti nepilna ar dalinai klaidinga.