Tema: Re: 2010 m. Lietuvos ekonomika atsigaus žymiai sparčiau, nei prognozuoja dauguma analitikų
Autorius: buran
Data: 2010-01-11 23:42:27
Klausiau apskritai apie ūkio šaką, nesvarbu ar loxotronas.
Transportas, tarp kitko, visai ne loxotronas, IMHO.
Apie transporto augimą per paskutinius 7 metus tikrai žinai? Nes mano
žiniomis transporto aukso amžius gerokai anksčiau baigėsi...
Nors reiks statistika pasidomėti.

Linas Petkevičius was thinking very hard :