Tema: Re: JAV darbo rinka
Autorius: Taiikii
Data: 2010-01-03 04:31:26
Cia sitoj vietoj man atrodo, kad tamsta nesuprato paraleles. Man susidare
tik toks vaizdas, kad Liofka norejo pasakyti, jog per daug reiksmes
suteikiama tam rodikliui (jis nesake, kad nereiksmingas, taciau mane, kad
per daug sureiksminamas, todel ir pavartojo fraze "(per)vertina verslo
pletros galimybes") ir palyginimui pateike apklausa. Isvada butu tokia, kad
visiskai neaisku, kaip tarkim 0.001 proc. pagerejes rodiklis itakos
konkreciai kokia nors kompanija X ir jos finansinius rezultatus del to (kaip
ir neaisku, kiek uzdirbs ir kokia perkamaja galia tures apklaustas
studentas, nepaisant to, kad jis ir pasake, jog "noretu 5iu kambariu buto ir
Porsche). Bet cia tik mano tokie pamastymai pries sapnus.

O siaip, akciju kainas tenai itakoja bet kas - net prastas oro kvapas,
susidaro toks vaizdas ir mokantieji tom iliuzijom zaisti susikrauna pinigu,
nekokantieji - dazniausiai nori ismokti.