Tema: Re: JAV darbo rinka
Autorius: Liofka
Data: 2009-12-29 15:10:12
"labay aktualus" <promtion@3x3.lt-vietoj_3_rasyk_2_.lt> wrote in message
news:hha09k$ct$1@trimpas.omnitel.net...
> Investuotojams uzimtumo rodiklis yra vienas is ekonominiu
> lukesciu sudedamuju daliu.  Kaip zinia, ne tik akciju birzas,
> o ir visa salies ekonomika stipriai itakoja zmoniu lukesciai.
>
> Jei didele importo/eksporto rinka -> tos salies ekonomika
> stipriai itakoja kitas su ja susijusias (tiesiogiai ir netiesiogiai)
> salis. Is cia seka, kad jav darbo rinkos rezultatai itakoja kitu
> saliu ekonomika.
>
> Perskaicius ka cia rasineji, panasu, kad siaip issikalineji.
Dalis tiesos tame yra, bet tikrai nesupratau termino prasmės ;)

Dabar supratau taip: Mistinis "JAV darbo rinka" - JAV dirbančiųjų (turinčių
pastovias pajamas ir perkamąją galią) gyventojų lūkesčių įvertinimas pagal
kažkokią visuotinai pripažintą metodiką (vat čia man "kažkas nesuėjo").
Pagal tai verslas (per)vertina savo plėtros prognozes.

Kažkas panašaus turbūt buvo daroma ir pas mus: pagal apklausos "kiek
studentų norėtų ateinančiais metais pirkti 5 kambarių butą ir naują porshe"
rezultatus daromos ekonomikos augimo prognozės.