Tema: Re: EURIBOR - kokios prognozes?
Autorius: sail
Data: 2009-02-11 12:16:24
Kodel manai, kad infliacija augs? Mazejant perkamajai galiai, infliacija
turetu mazeti (ka visur jau ir matom), nebent finansine sistema griuna, tada
jau turesim situacija kaip Vokietijoj po pirmo pasaulinio karo.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Ateities prognozavimas nedkingas dalykas. A turbt fiksuoiau palkanas
ilgam laikui tik vienu atveju - jei biau tikras, kad jos artimoje ateityje
augs ir jei paskolos sutarty bt nustatyta mara visam paskolos
laikotarpiui (kas fiksuot palkan atveju beveik niekada nedaroma). Visais
kitais atvejais palkanas fiksuoiau kuo trumpesniam laikotarpiui, nes
1) visi 'bor'ai trumpam laikotarpiui beveik visada bna maesni nei ilgam,
todl skolinantis ilgam laikui fiksuodamas palkanas tarkim kas 3 mnesius
sumoksi palkan gerokai maiau nei fiksuodamas kas 3 metus.
2) neufiksavus maros negali prognozuoti koki j gausi pasibaigus
fiksavimo laikui, kas skolinantis ilgam man daug baisiau nei 'bor'
svyravimas.

Jei kalbti apie iandienin situacij, tai Euribor'as IMO artimiausiu metu
dar kris ir kaip minimum metus, o greiiausiai ir kelis, isilaikys arti 0.

Beje bus domu pairti k tie klounai i centrini bank darys, kai vienu
metu pasidarys ir bedarbyst gerokai didesn nei 10%, ir tuo paiu metu
infliacija bus gerokai didesn nei 10%. O kad darant tai, k ir daro
iandien valdia, bus kaip nors kitaip, ans labai nedaug.

--
Doc