Tema: Re: Kaip nustatoma nauja akcijos kaina?
Autorius: hansas
Data: 2009-01-29 23:23:00
Kainas isstato pirkejai uz kiek nori pirkti, o pardavejai uz kiek nori
parduoti. Kai "sutaria" - ivyksta sandoris - tai ir yra tos akimirkos kaina.
Kiekviena akimirka vis "kita" kaina. Prekybos pabaigoje vyksta aukcionas ir
paskutinis sandoris vadinamas uzdarymo kaina.
Kainos svyruoja minutes, valandos, dienos, savaites menesio, metu lygmenyse
priklausomai nuo rinkos dalyviu nuotaiku, emociju, zaidimo tikslu, ekonomiku
busenu, geru/blogu naujienu, svenciu, mokesciu, grafiku ir dar velniai zino
kokiu priezasciu :))))