Tema: Re: Reikia autorinės sutarties pavyzdžio
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-06-23 17:46:41
KEdas rašė:

> Bet užduok sau klausimą kam tokia mokestinė painiava reikalinga „sąrašų
> generatoriams“. Aš tame neįžvelgiu jokios naudos, net ir mokesčių
> inspektoriams.

Visi žinom, kad sąrašų generatoriams įstatymai nelabai galioja. Net ir
svarbesniems numeriams nelabai galioja (Vidžiūno atvejis šviežiausias, o
kiek kitų buvo), o kai pričiumpa galima kozirį ištraukti, ale per anksti
pūtė.

Aš šitoj painiavoj įtariu mokestines landas, tiems kam reikia, legaliai
mokėti mažiau ar nemokėti mokesčių visai, o gal net susigrąžinti realiai
nesumokėtus mokesčius. Patikrinti, tai be šansų, kai taip viskas
susukta. Aišku galima, bet, tai kiek laiko reikės paaukoti? Vien tam,
kad teisingai susimokėti kiek laiko reikia skirti, tai kur ten landas
surasi, bet jei žinai kur ieškoti, tai gali oho kiek pinigėlio
pasidaryti. Taip sakant, drumstam vandenį lengviau žuvį gaudyt, jei
žinai kur ji plaukioja.