Tema: Re: Reikia autorinės sutarties pavyzdžio
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-06-23 17:42:31
A kodel uzdarinet? Galima kol kas pagyvent is santaupu, o pagrindine
taisykle - kad II neturetu pelno per metus arba tas pelnas butu
minimalus. Tada tereikia susimoket po 72 Lt sveikatos draudimo i menesi
is santaupu, o daugiau kaipo jokiu mokesciu nera... Tiesa, SODRA  stazo
neskaiciuos, bet is to, kaip valdoma valstybe, kazko nesitikiu, kad man
pensija valstybe kazkada is viso mokes... :(

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt