Tema: Re: elipsinio rastro kampai
Autorius: bbd
Data: 2009-06-15 08:31:37
echhhh.... tai kad zinau as viska, ka paminejai... pvz, viena is iseiciu -
stochastini rastra inpist, bet spaudejai pasmaugs :)
realiai, standartine ofseto rastro rozete - jau duoda muara, tik labai
didelio zingsnio, kurio nesimato ant galutinio atspaudo...
galima prie panasiausios sp. kampo prideti 30, 45, 90 laipsniu, taip bandant
isvengti muaro, bet musu atveju, tai bus metalikas, tai bbz -
to Tranzoo ir klausia... lineaturos keitimas isvys gali duoti nenuspejamu
rezultatu, nors, as manau, kad galima cmyka pavaryti 200 lpi, o metalika 100
lpi, bet vel gi - daug pisnios spaudziant ir gali buti taip, kad antras
tirazas bus visiskai kitoks :)~~~~~~~