Tema: Re: elipsinio rastro kampai
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-06-12 20:32:19
jei neišeitis, tai kruškis ieškodamas "kažko", realiai pats nežinodamas
"ko".
atvirkščiai, čia yra išeitis jei laikas spaudžia.
ir šiaip manau ten būtų labiau teorinio pobūdžio rekomendacijos, nei
rimtai praktikoje atidirbti metodai.

eksperementuodamas gali ir improvizuoti šiek tiek.
o eina kampus kaitaliot? ar pririšta viskas prie kažkokių defaultinių?
jei pririšta, tai dar gali žiūrėt, kurios spalvos padengiamumas
mažiausias ir dubliuot. keičiant arba ne liniatiūrą, kad kuo mažiau
atkartojimų su vienos iš CMYK splavų rastrų būtų. gali bandyti net patį
rastro tipą keisti. (čia jei viskas daroma vardan muaro)
trumpiau tariant - šiek tiek teorijos ir fantazijos, ir žiūrėk
(cipagrafijoj dirbdamas), savo metodiką tokiem fintam atkalsi. o pas jus
ten tiražai - oghogho kokie, tad visi testai - laiko ir medžiagų kainos
prasme, tikrai paskęs viso tiražo kaštų atžvilgiu.