Tema: Re: cmykiniu klausimas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-05-21 17:57:26
Marius Staniulis rašė:
> niekas nezino, kokia situacija priverte zmogu taip pasielgti. bet gyvenime
> yra ne tik "teiseta", bet ir "teisinga".

Nežinant, aišku, sunku išvadas daryti, bet 90% dirbančiųjų net
nesusimąsto kokios „geros sąlygos“ verslui Lietuvoje kol patys
nepabando. Jie tik mato ką gauna į rankas, o kad darbdavys moka krūvas
mokesčių darbuotojo vardu retam įdomu. Aš būčiau už tai, kad darbdaviai
sumokėtų darbuotojui visą sumą, o jau mokesčius pats tegu mokasi. Pvz.

Priskaičiuotas darbo užmokestis	%	3000,00
Išmokėti darbuotojui (1-4-6)*	58,48	2299,50
Sumokėti mokesčių (5+6+7)*	41,52	1632,90
Viso išmokėti (7+8)*		100,00	3932,40

Darbuotojui 2299,50 valstybei 1632,90. Matydamas kiek turi dirbti
valstybei tikrai eitų į rinkimus ir prie balsadėžės pagalvotų ar ne per
brangiai valstybės aparatas kainuoja prieš dėdamas kryžiuką.

O kur dar įmonių mokami mokesčiai? Juos taip pat uždirba samdyti
darbuotojai. Ten kur pats darbdavys dirba daug, tai kažin ar daug
darbuotojų turi, nes jam reikia darbuotojus aprūpinti darbu kas ir gi
darbas, bet tiesiogiai naudos neatnešantis, dažnai dar ir kontroliuoti
reikia, kad dirbtų. Pats dirbdamas prie „staklių“ didelio verslo nepadarysi.

> labai neretai darbdaviai yra pydarai. dabar su vienu tokiu kovoju. leidykla,
> ikalbejo pradet be autorines ir avanso, "pinigu nera, buhaltere
> atostogose"...

Nematau čia darbuotojo-darbdavio sanktykių. Tu vykdytojas – leidykla
klientas. Tai gi čia tik „normalūs (lietuviški)“ verslo santykiai
kryyyyzės metu: klientui viskas per brangu, viskas negerai, negražu, per
lėtai. Tokiems visada reikia geriau, greičiau, gražiau, pigiau nei
kitiems. Aš tokius į darbų eilės galą (net pzoomintą turiu) statau tada
apsiramina, bet vis tiek pasitaiko, kad išduria.

> rezultatas daugmaz aiskus? atidaviau apsidrausdamas "viska", pasilikau 1
> spaudos lanka is 80 ir virselius. mokedami puse sumos, pasake kad esu per
> brangus ir ieskosis kito. o apie antra puse net neprognozuoja kada gales
> atiduoti. tai vat kovojam dabar, jie is manes failu, as is ju pinigu.
> keistis nenori... manyk - apgaut nori.

Koziriai kaip ir Tavo rankose, bet rizikavai, nes už pusę atlikusios
sumos 1 sp. lanką ir viršelį kitur, vėl už pusę sumos, nebūtų problema
pasidaryti ;). Sėkmės kariaujant!

Nemėgstu tokių, kurie padarius darbą vėl pradeda derėtis.