Tema: Re: cmykiniu klausimas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-05-21 16:43:12
niekas nezino, kokia situacija priverte zmogu taip pasielgti. bet gyvenime
yra ne tik "teiseta", bet ir "teisinga".

labai neretai darbdaviai yra pydarai. dabar su vienu tokiu kovoju. leidykla,
ikalbejo pradet be autorines ir avanso, "pinigu nera, buhaltere
atostogose"...
rezultatas daugmaz aiskus? atidaviau apsidrausdamas "viska", pasilikau 1
spaudos lanka is 80 ir virselius. mokedami puse sumos, pasake kad esu per
brangus ir ieskosis kito. o apie antra puse net neprognozuoja kada gales
atiduoti. tai vat kovojam dabar, jie is manes failu, as is ju pinigu.
keistis nenori... manyk - apgaut nori.