Tema: Re: ekonimonių lipdukų 10x5cm parkuotojams
Autorius: karolis
Data: 2015-06-10 16:17:24
man atvaziavo per ~15-20min, rytinio piko metu. tai cia gal nuo to priklauso
kiek uzsieme. Ir valanda ieskojo savininku nes tralas ten neisisuks :)

"911"  parašė naujienų news:ml96q4$1l0$1@trimpas.omnitel.net...

nu vat idomu kaip veiktu.
Pries kelis metus kazkoks pyderas uzstate ivaziavima i kiema  (nuosavam
name) normali gatvele su saligatviais ir isvaziavimais i kiemus/garazus, dar
plius vietos aplink belekiek laisvos.
Nu ir reikejo ivaziuot kazka atvezt ar isvezt, paskambinu 112 ten 10min
jungia papasakoju n kartu situacija, nu galiausiai jau sujungia su alia
asakingais, sako jei lauksit ir bus savininkas etc atvaziuosim kviesim trala
evakuosim, - nu lauksiu kazkiek proto ribose, nu paros tai nelauksiu...
Paskambinkit sakau kai privaziuosit pribusiu per kelias minutes, palaukiau
gal 15 neatvaziavo, skambinau dar sake tuoj, tada neislaike nervai
isvaziavau ir nieks ten nei man skambino nei atvaziavo ;)
uzdeje jie ant tokiu dalyku ir totaliai px.
abejojiu ar stipriai pasikeite situacija dabar ;)