Tema: Re: ekonimonių lipdukų 10x5cm parkuotojams
Autorius: bzik
Data: 2015-06-10 14:42:45
e-policija jokių patvirtinimų nesiunčia. Tačiau po keliolikto rašto teko
susipažint su vietinio komisariato darbuotojais, aptart situaciją ir
tolimesnius veiksmus. Gavau palaikymą. Vėliau dėl paprastumo pradėjau
registruot Vilnius.lt. ten sistema automatizuota ir yra faktas, kad
registruota, matosi sprendimo būsena ir kuo viskas baigėsi. Nubaudimas
kartais trunka 2-3 sav.

"Herkus"  wrote in message news:ml96ru$1lo$1@trimpas.omnitel.net...

Atsakymą gavai iš policijos? Kelis esu nusiuntęs prieš savaitę, bet be
atsakymo. Ir toks Sizifo darbas gaunas.Vilnius.lt atskira kontora,
greičiau spręstų?
Iš esmės pirmoj vietoj norisi ne bausti, o informuoti parkuotojus ir
paspartinti problemos sprendimą. Lipdukus matytų ir pro šoną
pravažiuojantys, tai efektas turėtų būti greitesnis, nes parkuojančių
kiekvieną mielą dieną pilna. Nenustebčiau, kad vieni stato iš įpročio, o
kiti gal nepamato ženklo. O policija neprivažinės visiem "paaiškint" irgi.