Tema: Re: Indd export pdf curves
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-08-14 09:27:48
2014.08.14 07:50, Petka rašė:
> Kauno korelistai reikalauja iškreivintų PDF'ų. Įtariu, kad juos
> atsidarinėja, o tada ir nušoka šriftai.
> Dunduk, bet juk korelyje PDF'ą taip pat galima įsipleisinti kaipo
> paveiksliuką, jo neredaguojant, ar aš klystu?
> Man taip pat labai retai prireikia šitos opcijos, dažniausiai kai dirbu
> su kauniečiais.

Bent jau iki X3 versijos imtinai, tai galima tik importuoti pdf-ą
pasirenkant kreivinti tekstus importo metu ar palikti kaip tekstą.
Gaunasi redaguojamas menas. Deja, rezultatai to ką importuoji
dažniausiai smarkiai skiriasi nuo to kas yra pdf-e. Turbūt, priklauso
nuo to kaip pdf-as suflatintas. Aš nežinau kaip paruošti pdf-ą, kad
CorelDraw X3 garantuotai jį importuotų be iškraipymų. Gal naujesnės
versijos protingesnės.

Įsipleisinti galima eps-ą, bet tada jo nematai. Rodo tik pilką
stačiakampį su užrašu fone, kad eps-as viduje ar kažkas panašaus. PS
printeriai tokius importuotus eps-us spausdindavo be jokių problemų.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s