Tema: Re: Indd export pdf curves
Autorius: Petka
Data: 2014-08-14 07:50:56
Kauno korelistai reikalauja iškreivintų PDF'ų. Įtariu, kad juos
atsidarinėja, o tada ir nušoka šriftai.
Dunduk, bet juk korelyje PDF'ą taip pat galima įsipleisinti kaipo
paveiksliuką, jo neredaguojant, ar aš klystu?
Man taip pat labai retai prireikia šitos opcijos, dažniausiai kai dirbu
su kauniečiais.
---
Petka