Tema: Re: brandbookas vs kalbajobai
Autorius: Jokubas
Data: 2014-02-24 16:10:01
jei viska daryt pagal biurokratu rekomendacijas -- nieko gero.
Reik daryt ne "graziai", bet suprantamai ir aiskiai, tuomet yra shansas, kad
savaime "grozis" atsiras.
Jei brandbookas logiskas -- daryciau pagal brandbooka.
"Lietuviski" tarpai ar bruksneliai tarp tel. numeriu grupiu -- cia bajeris?
Ir apskritai tie tarpai ar bruksneliai ne visada geris. Jei vienas tel
eiluteje -- ok. O jei keli is eiles? Tuomet apskritai numerio dirbtinai
neseparuociau, nes nereikalinga painiava atsiranda.
O ir siap, LT numeriai ner ilgi, tad pvz. koks +370 (687) 12345 jau
pakankamai strukturizuotas, kokia prasme rasyt +370 (687) 123 45, kaip regis
biurokratai rekomenduoja?