Tema: Re: Naujas rekordas!
Autorius: Jokubas
Data: 2014-01-09 11:06:16
Siap tai jo, kai pradedi delioti laika, tai suma tokia visai normali
patampa, aisku ten dar toje sumoje visas manualas iskaiciuotas, gal is tos
sumos dar konkurso 2-ai, 3-ai vietai mokejo (kas siap priklauso), tai joks
cia ne eldoradas...

is kitos puses, tai tik pailiustruoja neefektyvia valdiska sistema (receptu
nesiulau jei ka:), bet faktas, kad protingai organizavus reikala ir
rezultatas gal galetu but geresnis, ir pinigu maziau isleista, ir
agentura/dizaineris labiau patenkinti. Na cia aisku is utopiju srities.