Tema: Re: Naujas rekordas!
Autorius: McAve
Data: 2014-01-09 09:24:55
WOW tikrai nėra, sutinku. Bet žinant valdininkų filtrus, labai decent
rezultatas.
Po suma, aišku, pakišta afigienna komunikacinė strategija. Žinant
nepigios agentūros įkainius, padaugintus iš po keliolika ar keliasdešimt
darbo valandų - ne tik dizainerio, o ir art'o, kūrybos varovo,
strateginio planuotojo, projekto vadovo ir jo asistento -štai jums
prašom ir suma :)