Tema: Re: sutartys su klientu ir salygos?
Autorius: Jokubas
Data: 2013-12-20 18:45:49
hmmm... esu kazkada keliskart susidures su bliadskais pasiulimais tipo "jei
mums patix - sumokesim" ar pan., tai cia tikrai normaliai IMHO skamba (jei
taip daro neatsiskaite, tai cia visai visai kita kalba). Ir siap, cia
niuansu yra, jei gerai moka uz einama produkta, tai kodel ne? Is kitos
puses, uzsakovas pats turetu suprasti, kad jei no nedidelio (jei jis tikrai
nedidelis) honoraro siulo puse kainos, tai neturetu tiketis darbo uz 100%.
Ir plius tai manau smarkiai numusa motivacija, daryti neaiskios ateities
ipakavima.

O siap ta cia aciu D. laisva salis, kas nenori -- nepasiraso. As asmeniskai
siuo atveju ziureciau, kas per klientas ir kokie jo motyvai.