Tema: Re: sutartys su klientu ir salygos?
Autorius: Indraja
Data: 2013-12-17 14:58:00
Su kliento marketingistais diskutavom, kad yra taikoma tokia praktika - jei 
produktas sekmingai perkamas, dyzikas gauna uz tai bonusus.
Siuo atveju, klientas dar net nezino ar tikrai produkta gamins, o etiketes 
verkiant reikia, ir reikia pigiai.
Taigi pradziai labai mandagiai paprasiau padengti skolas, o toliau - arba 
dirbsim arba ne.
Aciu uz patarimus ir mintis :)
-- 
pagarbiai;
Indraja

"Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message 
news:l8pfq4$mp2$1@trimpas.omnitel.net...
> 2013.12.16 16:40, Indraja rašė:
>> Jei buciau gamintojas, irgi sakyciau o.k. :)
>> Bet is dyziko puses, dar kai klientas apskritai centus spaudzia
>> kiekvienam darbui ir veluoja atsisakaityt po 3 men. - nelabai skaniai
>> skamba.
>> Man net entuziazmas dirbt prie sito projekto dingo, kai salygas
>> susigalvojo...
>
>
> Sakyčiau, visai normalu, jei čia kaip sėkmės istorija, t.y., dizikas gauna 
> daug daugiau, jei produktas sėkmingai perkamas, ir mažiau jei nelabai. 
> Reikia pripažinti, kad nuo etiketės ne taip jau mažai priklauso kaip bus 
> perkama. Šiuo atveju, dizui gal net yra tikslinga investuoti kažkiek savo 
> laiko tikintis uždirbti vėliau.
>
> Bet, istorija skamba visai kitaip, jei klientas nežino ar parduos, bet 
> etiketės baisiai norisi ir už kuo pigiau, ir pagal užsakovo pageidavimus. 
> Tokioje situacijoje, manau, reikia imti avansą 100% ir tiek, kad dizas 
> jaustųsi dirbęs, o ne vergavęs.
>
>
> -- 
> Su visa pagarba,
> Dunduk@s