Tema: Re: Kam reikalingi kropsai uzlaidose?
Autorius: Petka
Data: 2013-07-19 09:22:56
Na visuomet visko būdavo, visko pasitaiko ir dabar.
Dažniausiai rimtų firmų ir reklamos rimtai paruoštos, bent jau man taip
pasitaikydavo. Aš blogiausiu atvehu kropsus ištrinu Acrobate. Na jei tų
reklamų 100 - tai labai jau ne kas, bet tokių dažniausiai būna kelios.
Man dažniau tenka po kelis kart nepriimti reklamų dėl užlaidų nebuvimo
iš viso kaipo tokių ir aiškint kas tas yr... Jei tai paprastas spalvinis
fonas - prisipiešiu, nesivarginu pravedinėt "užlaidų kurso", nes dažnai
tai beviltiškas dalykas. Maketą pratempia grubiai tuos 3 ar 5 mm iš visų
pusių kartu su visais tekstais ir grafika, kuri paskui balansuoja ant
nupjovimo ribos.... Čia traktatą galima parašyti šia tema.
---
Petka