Tema: Re: Kam reikalingi kropsai užlaidose?
Autorius: KEdas
Data: 2013-07-18 21:45:33
Darbas tik kartą per metus, o reklamos sukrenta iš kokių 30 skirtingų
kampų, tame tarpe ir užsienio. Nesitikiu jų perauklėti.
Bet vat tas ir stebina, kad net skandinavai makaluotojai nesupranta kam
užlaidos yra skirtos. Anksčiau buvo įprasta, kad iš užsienio ateina
labai profesionalūs maketai, o dabar, panašu, ir ten
dizaineriai-studentai-sekretorės-vertėjai dirba. :O
Kad PDF'ai ateina net 1.7 versijos su krūvomis nespausdinamų objektų –
atskira šneka. ID net PDF'o visam katalogui sugeneruoti nesugeba (out of
memory), spausdinant distileris prasikeikia, tai tenka eksportuoti
gabalais.