Tema: Re: Color management
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-12-07 18:39:37
Čia senoviškose spaustuvėse, kur spaudos profilis perduodamas užsakovui
stovint prie staklių ir spaudėjui darant mėlynesnį dangų ar žalesnę
žolę "online" arba "neotxodia ot kassy".
Dabar jeigu spaustuvė nepateikia profilio ir žino tik vienintelį
reikalavimą CMYK. Tas tik reiškia kad reprocentre dirba operatoriai, o
gudresni yra ne vietoje. Gal per brangūs samdyti. Ko gero proofas
vienintelė išeitis. Tiesa esu matęs tokių "proofų" kurių neįmanoma
spaustuvėje atspausti ir tik dar daugiau problemų dizaineriai prisidaro
su užsakovais.