Tema: Re: Color management
Autorius: Taspac®
Data: 2012-12-06 17:44:14
Vat tame ir iškilo klausimas, nes spaustuvė paprašė neinkludinti

P.S. kiek žinau dabar madingi FORGRA 27 ir 39 , Euroscale ne fasonas :)

"Algis"  wrote in message news:k9q922$5o7$1@trimpas.omnitel.net...

PDF/X-1:2001 nėra opcijos neicludint profilio.
Jei nėra profilio tai jau nebe PDF/X-1:2001.

Apie realybę puikiai parašė Marius Staniulis:
T.y. kiekviena turi savo reikalavimus ir religinius įsitikinimus.

O šiaip failas be profilio IMHO yra visiška nesamonė. Tas pats kodas
CMYK Coated ir CMYK Newprint  (arba sRGB ir Adobe RGB) reiškia visiškai
skirtingas slpavas. Kokios spalvos tikisi dizaineris, be spalvų profilio
lieka tik spėlioti.

Aš visada includinu profilius, jei man nepasakyta kitaip.
Jei spaustuvė neduoda/nežino profilio naudoju tokius defaultus
(priklausomai nuo popieriaus):

euroscale coated
euroscale uncoated
eurostandart newsprint