Tema: Re: nutai bent jau apie baltas padlozkes flexografijoj papasakokit...
Autorius: Romeo
Data: 2012-10-29 21:42:18
On 2012.10.29 13:23, Dunduk@s wrote:

> O aš maniau, kad vyr. vadybininkas Romos popiežius. Ai gali būti, kad
> mano protėviai iš tų, katrie brunononams trenkavo per galvą, tai
> genuose nėra supratimo apie teisingą pasaulį ;).

Nea, popiežius tai kaip ir visur nichuja nesugebantis statytinis
dirikas - anas tik turtus kraunasi bei pačiam Dievui karts nuo karto
primena, jog jei ne jis - tai Dievą jau seniausiai visi pamiršę būtų :)
Šiaip. Kad sukurt svarbios ir reikalingos personos iliuziją :)

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
8 ~ 602 700 41 || www.romeo.lt