Tema: Re: nutai bent jau apie baltas padlozkes flexografijoj papasakokit...
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-10-27 15:19:35
2012.10.26 10:12, tranzoo rašė:
> jei jau apie salta folija nesnekat...
>
> koks rastras? kiek lpi? kiek skiriasi nuo to, kas ant virsaus cmyk
> spausdinama?

Nu, kad kai paklausei, tai tas pats kaip, kad Jėzus Kristus ieškotų
kompanionų pasitarimui kaip čia būtų geriau pasaulį sutverti.

Terra incognita, bent jau man, fleksas. Nors ne. Meluoju. Kažkada yra
tekę iš antspaudams skirtos gumos formą graviruoti bandymui. Nežinau ar
forma nekokia gavosi, ar kaina netiko, ar kaip tik tada darbą prie
graverio mečiau, bet tokio baisaus keiksmažodžio (fleksografija) daugiau
man niekas nėra sakęs :). Mano išmintis apie fleksą šitoje vietoje ir
baigiasi :).

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s