Tema: Re: Fontu kurimo softas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-05-11 13:02:31
    Na kaip programeris, megstantis grafika ir kuri laika seniau orientavesis i sios srities programavima (ta prasme rastrine/vektorine grafika, efektai, kaip sakant suprantu kaip jie padaromi is programavimo puses) gal kaip tik kaip nors suvirskinsiu ja :) + vaikystej geriausia piesdavau is savo klases, dar mama piesimo mokytoja, tik veliau nelavinau sito...

    Be to teke dar pamucyt 3d max, lightvawe, norejau ir blenderi bet vis ner laiko perziuret tutorialus pilnai :) nors tiesa tai dariau tik siaip pasizaidimui sedint namie, dar buvo daugiau entuziastu vienu metu tai pamenu viena toki nutikima, draugas vienas kur labiau su 3d grafika zaide, uzejas buvo i svecius, o as rodos rodziau jam kaip atrodo lightvawe ir kaip mazdaug su ja dirbama, na ir rodziau kaip kazkoki objekta apsukt 360 laipsniu kampu, tiesiog ivesdamas kampo laipsni :) o jis visa tai darydavo visada rankomis pasukdamas ir labai jam sunkiai lygiai gaudavosi apsukt, tai pamates, kad vedu laipsnius tiesiog kaip skaiciu (programeriskai) jam po to protas prasviesejo kaip daryti kaikuriuos 3d dalykus :) po to zmogus stiprokai progresavo nuo tokios smulkmenos, nes iki tol bandydavo daugiau rankutem atitaikyti viska :)