Tema: Re: Fontu kurimo softas
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2012-05-10 11:19:48
Tikiu kad bbs :) Fontų kūrimas ne du pirštus ap... Sukūręs vieną fontą
gali į darbą nebeit. Užteks ir tau ir tavo vaikams pragyvenimui.
Bet kol iki tol dagyvent reikia ne viena kvadratinį kilometrą apkakot...
Vienos fontų programinės įrangos aprašymas 300 psl knygelė, aš
neįveikiau :). O mano mėgstamiausias klaidų ir bandymų metodas labai jau
klaidus :)
O pažaidimui ir coreldraw puikiai tink.