Tema: Ats.: paveikslelio printeriui pramankstinti
Autorius: siGis
Data: 2012-02-15 22:19:52
"Marius Staniulis"  parašė naujienų
news:jhguoq$6ru$2@trimpas.omnitel.net...

o tai nėra Nozzle check testo? labai keista.

Kazkoks yra. Nebepamenu kaip vaidnasi. Gruses nuotrauka spausdina.
Kokie 4x4cm dydzio. Nelabai ir suprasi kur kokios spalvos truksta. Dar
yra galvutes kalibravimas. Bet visa tai nepakeicia nuolatinio
naudojimosi spausdintuvu tiek kad neuzkirmytu koks purkstukas.