Tema: Ats.: paveikslelio printeriui pramankstinti
Autorius: siGis
Data: 2012-02-14 11:28:29
"tranzoo"  parašė naujienų news:jhd3jo$b79$1@trimpas.omnitel.net...

o koks printeris? kiek ir kokiu dazu naudoja?

Paprasciausias HP D2360. Retokai naudojamas tai uzdziuvimo problema
iskyla. Pikciausia kad kai prisireikia negali pasinaudoti pries tai
bent pusdieni neprazaides su visokiais mirkalais. Tai sumyslijau
pasidaryti seduleri, kad bent karta per pora savaiciu primintu
paspausdinti, o kad spausdinimas nebutu tusciai gerai butu ka nors
grazaus is vektorines grafikos, kad pasikabinti galimetu :).