Tema: Re: Iskabos derinimas su tarpininku
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-19 15:26:46
Tai jo, tvarka žinau.. pasiimt bendrasavininkių lapą iš RC, surinkt parašus,
paruošt projektą, parašyt prašymą, nunešt į savivaldybę.. Guli jau antras
mėnuo ant stalo krašto, kaip "tuoj padarysiu" + iki galo niekas dar neatsakė
kokia forma rinkt parašus ir kaip galutinai projektas turi atrodyt, stiliuje
"Tai ką nežinai kaip?!"..