Tema: Re: Iskabos derinimas su tarpininku
Autorius: Dunduk@s
Data: 2012-01-19 08:50:16
2012.01.19 00:24, cD-r0m rašė:
> Kiek dabar kainuoja sumoket kazkam, kad suorganizuotu leidima ilgiausiam
> laikotarpiui iskabai (30*60cm) ant namo isores prie duru pakabint?
> Saskaita nebutina..
> Parasus pats suvaiksciociau, nes visi savi..

Vaikščioti niekur nereikia. Vieno langelio principu Vilniaus
savivaldybėje šitas daiktas veikia. Nebent statinio savininkų bus daug,
tai reikės 51% iš jų gauti sutikimą.

Problema, kad reikės paruošti projektą. Aš, pvz, be 300,00 Lt nesiimu
daryti projekto. Taip pat negaliu garantuoti už rezultatą. Leidimo
išdavimas/neišdavimas priklauso nuo savivaldybės komisijos. Kaip kiti
daro nežinau.