Tema: Re: del INX prievartavimo
Autorius: Algis
Data: 2009-03-25 20:20:25
Cia su Tradosu klientas vercia?
IMHO nemoka esportuot i INX ir tiek :))
Paprasyk, kad zmoniskai exportuotu.

INDD CS4 headeris atrodo sitaip:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<?aid style="33" type="document" DOMVersion="6.0" readerVersion="5.0"
featureSet="257" product="6.0(352)" ?>
<docu stls="y_11_o_ud81_o_uf94_o_u115d_o_u1179_o_u1190_o_u11b1....

Jei zaidi su seivinimu i TXT, paziurek kokius line break'us naudoja ir
kokia koduote (ASII ar UTF-8).
Bet cia pornografija. Skambink klientui ir sakyk, kad duotu normalu INX.