Tema: Re: Reklamos agenturu designeriai makaluotojai
Autorius: valdas_a
Data: 2011-10-24 09:02:46
Kazkaip per 4-5 metus 3-4 paskaitos manau tikrai ne prabanga :) studijos
gi ne savaite trunka ?:) na aisku tiesa pirmus metus kartoji visa ta pati
suda ka mokykloj ismokai :D paskutiniu bimbineji kol tau kas bakalaura
raso :D matematikos literaturos filosofijos ir t.t. (girdejau ktu jei esi
dieninukas tai ir kuno lavinimo pamokeles buna) wtf? :D isvada studiju
programa nieko verta. Reik vaziuot i uzsieni studijuoti...